به منظور ساخت رنگ پوست می توان از ترکیب 4 رنگ زیر استفاده کرد:
  • قرمز
  • رنگ زرد
  • آبی
  • سفید
تناژ پوست
تناژ پوست
طیف رنگ پوست
تناژ پوست
ساخت رنگ چهره
رنگ های تشکیل دهنده پوست
ساخت رنگ پوست
رنگ پوست
رنگ پوست
تناژ پوست
ترکیب رنگ پوست
ساخت رنگ پوست
طیف رنگ پوست
تناژ پوست
تناژ پوست
  1.  بر روی پالت از هر کدام از رنگ ها به اندازه مساوی ترکیب کنید. با استفاده از قلم مو یا کاردک، مقدار مساوی از قرمز، زرد و آبی را مخلوط کنید.  سه رنگ اصلی را با هم مخلوط کنید تا پایه ایجاد شود. نتیجه ممکن است تاریک به نظر برسد، اما هدف همین است، زیرا روشن کردن رنگ ها راحت تر از تیره کردن آن است.
  2. رنگ پوستی  را که می‌خواهید شبیه‌سازی کنید، داشته باشید. مدام رنگ ها را مقایسه کنید. رنگ پایه ای را که ایجاد کرده اید با رنگی که میخواهید به آن برسید مقایسه کنید. اگر از عکس استفاده می کنید، از نور و کیفیت عکس اطمینان حاصل کنید.
  3. برای روشن کردن رنگ پایه از ترکیب زرد و سفید استفاده کنید. رنگ سفید به سادگی پایه شما را روشن می کند و زرد رنگ گرم تری ایجاد می کند. بخش های کوچکی از رنگ را به مخلوط اضافه کنید. قبل از افزودن بیشتر، رنگ ها را کاملا با هم مخلوط کنید.
  4. اگر هنوز با رنگ مورد نظر تفاوت دارد از همان فرآیند روشن کردن  رنگ پایه استفاده کنید، این بار از رنگ قرمز استفاده کنید. اگر قبلاً به رنگ مورد نظر رسیده اید، از این کار صرف نظر کنید. از ویژگی های قرمز رنگ پوستی که به آن نگاه می کنید آگاه باشید. قرمزی گاهی اوقات به صورت پراکنده در رنگ پوست ظاهر می شود. رنگ قرمز را زیاد اضافه نکنید، مگر اینکه هدفتان ایجاد آفتاب سوختگی باشد.
  5. به ترکیب رنگ ها ادامه دهید. به رنگی که می خواهید به آن برسید توجه کنید. مراقب باشید رنگ ها را به مقدار خیلی کم اضافه کنید. اگر رنگ ساخته شده از رنگ مورد نظر خیلی دور شود، ممکن است مجبور شوید دوباره شروع کنید. اگر خیلی روشن شد، قرمز و آبی را کم کم اضافه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *